tisdag 25 oktober 2011

You want a piece of me?

Tumblr_lr0y12irz11qz4dumo1_1280_large

317008_165349923554080_158967834192289_352154_1449267414_n_large


Tumblr_lqd33dt5si1qcdft9o1_500_large

Jag har tråkigt. Så jag ägnar kvällen åt att rannsaka mig själv en smula. Tänkte att det kunde vara på tiden.

Längd: 170-171 cm kanske? Borde mäta mig.
Hårfärg: Råttfärgadmörkblondguldbrun. Typ. En sån där tråkig ickefärg.
Ögonfärg: Blågröna.
Fräknar: Några pyttesmå ljusa som syns lite på sommaren fast mest inte alls. Tyvärr. Istället är de bortkastade på min bror som hatar sina, medan jag går och är avundsjuk. Livet är allt bra orättvist.
Bästa kroppsdel: Kindbenen och mina manliga vader.
Sämsta kroppsdel: Hakan, näsan, och lite annat strunt.
Ärr: Ett under ögonbrynet som jag fick när jag ramlade av en cykel på dagis, ett under hakan som inte syns och som jag inte heller minns, ett på knäet från när jag tävlade med min käre bror på en grusig parkeringplats, ett på ankeln då jag skinnflådde mig själv med rakhyveln.
Tatueringar: Inte än... ;)
Piercingar: 4 hål i öronen.
Sjukdom: Tack och lov inte!
Brutna ben: Nepp, bara sprickor.
Fobi: Sjukhus. Och väntrum. Och väntrum på sjukhus.
Tvångstanke: Har inga direkta tvångstankar, mer som små vanor. Som att jag alltid försöker hitta Karlavagnen ifall det är stjärnklart.
Rädsla: Att jag eller någon jag känner ska bli allvarligt (typ dödligt) sjuk.
Kroppsligt partytrick: Jag har inget! Jättetråkigt för alla andra har ju alltid något. Men jag jobbar på det...
Bästa känsla: När man är med några av de människor man tycker bäst om i världen och allt bara känns bra och rätt.
Bästa fysiska känsla: Suget i magen i en riktigt brant bergochdalbanebacke.

Listan är mycket tjuvaktigt stulen härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar