fredag 4 januari 2013

Telefon.

Blogga har blivit tråkigt för längesen men eftersom jag börjar få så dåligt minne (kommer vara gravt dement vid trettio) känner jag ett tvångsmässigt behov av att dokumentera. Därför:

Idag har jag...
- suttit i telefonkö i en halvtimme för att rätta en felaktig faktura. Samtalet bröts mitt i men det fixade sig förhoppningsvis ändå.
- ringt på en jobbannons, men de svarade inte så jag lämnade ett meddelande.
- blivit uppringd och bokat intervju på ett jobb jag sökte för flera månader sen.
- till slut ringt om det trasiga elementet.
- insett att bh:n jag köpte för 150 spänn är för liten.
- "storhandlat".
- äntligen hittat en okej skräplösning till badrummet.
- tänkt ut ett sms som kanskekanske kan göra saker lite bättre, men jag hittar inte rätt telefon.
- fått fullkomlig livspanik. VAD I HELVETE.
- drogat mig med kaffe och blivit ännu mer skakig, yr och hjärtklappig.
- inte alls pluggat.

Jag måste träffa människor. Jag blir knäpp annars. När jag är ensam får jag alldeles för mycket tid att tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar